Intrebari Frecvente

Veti gasi raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

Plata prin card nu se face direct in contul Docloud Digitalbiz SRL ci securizat prin procesatorul de plati online NETOPIA mobilPay.
Procesatorul de plăţi NETOPIA mobilPay garantează, asigură şi răspunde de reuşita şi securitatea plăţii și poate fi contactat – de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 18.00: telefon 021-527.77.25 (L-V 9-18) 

Cand completati cererea pentru Certificatul Constatator, la pasul „Solicitant” trebuie introduse datele persoanei
fizice având calitatea de reprezentant/împuternicit al persoanei juridice.
Implicit la solicitant va fi trecut un reprezentant la Docloud Digitalbiz SRL ca imputernicit al dvs, dar puteti trece o alta persoana.

Potrivit art. 5 din Legea nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnătura electronică, cu modificările şi completările ulterioare,
”înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat
calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii
electronice, este asimilat, în ceea ce priveşte condiţiile şi efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată.”
Totodată, art. 6 din acelaşi act normativ mai sus menţionat prevede că ”Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau
i s-a asociat logic o semnătură electronică, recunoscut de către cel căruia i se opune, are acelaşi efect ca actul autentic între cei care
l-au subscris şi între cei care le reprezintă drepturile”.
Aşadar, semnătura electronică are rostul de a asigura autenticitatea provenienţei expeditorului, precum şi integritatea datelor transmise.
Semnătura electronică este pentru documentele electronice ceea ce este o semnătură olografă pentru documentele tipărite.
Semnătura reprezintă un eşantion de date care demonstrează că o anumită persoană a scris sau a fost de acord cu documentul căruia
i s-a ataşat semnătura.

Daca certificatul constatator comandat nu a fost deja eliberat se poate solicita telefonic 0787554318, modificare cereri. Daca certificatul a fost eleberat, NU se mai poate solicita modificarea cererii.

Daca certificatul a fost eliberat, NU se mai poate solicita anularea cererii. Daca certificatul constatator comandat nu a fost deja eliberat se poate solicita telefonic 0787554318, anularea cereri. In acest caz se va restituii doar suma de 45 lei reprezentand taxa ONRC. Suma de 10 lei se retin ca si cheltuieli cu comisioanele bancare.

Certificatele constatatoare și furnizările de informații emise de ONRC se eliberează doar în limba română, conform art.3 
punct.4 din HG.902/2012.Pentru traduceri în limba engleză, vă recomandăm să apelați la un traducător autorizat.